Известие

Collapse
No announcement yet.

С какво масло да карам 8 клапанов TS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • С какво масло да карам 8 клапанов TS?

    Взех си тоя звяр ама нз как да го отглеждам .. Кажете моля ви , с какво масло освен Селения мога да карам ..
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 19:56.

  • #2
    Първоначално публикувано от mcnell Покажи съобщение
    Взех си тоя звяр ама нз как да го отглеждам .. Кажете моля ви , с какво масло освен Селения мога да карам ..
    Мотул 300v компетишън, сменяваш на 5000км и си пушка.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      15w50 ?

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mcnell Покажи съобщение
        15w50 ?
        Да.
        Двойно естерно
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          15w50 ?

          ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:14 ----------

          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Да.
          Двойно естерно
          ne e li malko debelo ? shtoto pyk mejdy drugoto mi 4ukat povdigachite .. sega sym s 15w40

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mcnell Покажи съобщение
            15w50 ?

            ---------- Post added at 22:15 ---------- Previous post was at 22:14 ----------


            ne e li malko debelo ? shtoto pyk mejdy drugoto mi 4ukat povdigachite .. sega sym s 15w40
            Ми за тоя звяр е перфектно, но макс до 5000км че естерите след тия километри не са устоичиви.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              a 4ukaneto shte spre li ?

              Comment


              • #8
                Чукането спира след като свърши (мотора)


                След като караш с 15-40 и чукат,не мислиш ли че е по-добре да смениш само тях,а не да си мъчиш двигателя с гъсти масла?5-40 стига всички точки за мазане за 9 секунди.10-40 след 12 секунди......Естерното масло докато влезе в работа температура чукат повдигачите на здрав двигател а представи си твоите

                Само ще издам че минах на Тамойл 5-40 и да чукна на дърво за 12к+ седи там където съм го сипал.След още 8к ще се похваля дали е хубаво или не.


                Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                  Чукането спира след като свърши (мотора)


                  След като караш с 15-40 и чукат,не мислиш ли че е по-добре да смениш само тях,а не да си мъчиш двигателя с гъсти масла?5-40 стига всички точки за мазане за 9 секунди.10-40 след 12 секунди......Естерното масло докато влезе в работа температура чукат повдигачите на здрав двигател а представи си твоите

                  Само ще издам че минах на Тамойл 5-40 и да чукна на дърво за 12к+ седи там където съм го сипал.След още 8к ще се похваля дали е хубаво или не.
                  Да сменям повдигачи , така ли да го разбирам ?

                  Comment


                  • #10
                    Както искаш колега.Колкото е по-хубав двигателя,толкова по-тънко масло търпи в него.Не робувай на марки!!!Селенията е хубава,защото е трибазисна (20к) но каквото и друго масло да сложиш,гледай да е от възможно най-висок клас,Б4,Б5,sj/sm.....колкото по-висок клас,толкова по-добре! 5/30,вече идва много тънко и просто не е за дърти баби като нашите.Дизеловата ми е с 10/30 - МАГ1 (американско масло),двигателя мъъъъъъркааа

                    Щом си минал на по-гъсти масла,просто уплътняваш луфтове които няма да изчезнат от самосебе си (ако си решил да си я караш още дълго колата,де), сменяй повдигачи,мери компресия и слагай скъпи масла.Иначе ако си я взел,само защото е евтина ще я караш докато грохне и я хвърлиш,сипвай каквото има
                    Last edited by митака-пловдив; d.m.y г., 23:11.


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                      Както искаш колега.Колкото е по-хубав двигателя,толкова по-тънко масло търпи в него.Не робувай на марки!!!Селенията е хубава,защото е трибазисна (20к) но каквото и друго масло да сложиш,гледай да е от възможно най-висок клас,Б4,Б5,sj/sm.....колкото по-висок клас,толкова по-добре! 5/30,вече идва много тънко и просто не е за дърти баби като нашите.Дизеловата ми е с 10/30 - МАГ1 (американско масло),двигателя мъъъъъъркааа

                      Щом си минал на по-гъсти масла,просто уплътняваш луфтове които няма да изчезнат от самосебе си (ако си решил да си я караш още дълго колата,де), сменяй повдигачи,мери компресия и слагай скъпи масла.Иначе ако си я взел,само защото е евтина ще я караш докато грохне и я хвърлиш,сипвай каквото има
                      А ако сложа 10/40 и взема добавка лъки моли за повдигачи няма ли да има резултат ?

                      Comment


                      • #12
                        Колегата много добре ти е казал какво да направиш ... От тук натам ти си решаваш какво искаш от тази кола.
                        И ако ще си слагаш добавка за повдигачите, си намери и такава за буталата и за клапаните ...
                        155 MY.95 Sport - 2.0 TS 8v (ressurected by Теодор & Токича)
                        Fan Club Alfa Romeo 155 - Bulgaria

                        Comment


                        • #13
                          Незнам,не съм пробвал с такива добавки.Добавки само в нафтата и бензина слагам Имаш ли уред за налягане на маслото?Всъщност с какъв двигател ти е колата,16в,8в,12,в....? Може да ти е проблема в маслената помпа,или някоя магистрала и да не захранва хубаво клапаните.При всякакви температури ли ти тракат клапаните?Може да искат само препасване смяна на пулове.....Така доколкото виждам,със софийски номер ти е колата,виж в темата за сервизите,там чувам че разбират много и хората са доволни.


                          Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                            Незнам,не съм пробвал с такива добавки.Добавки само в нафтата и бензина слагам Имаш ли уред за налягане на маслото?Всъщност с какъв двигател ти е колата,16в,8в,12,в....? Може да ти е проблема в маслената помпа,или някоя магистрала и да не захранва хубаво клапаните.При всякакви температури ли ти тракат клапаните?Може да искат само препасване смяна на пулове.....Така доколкото виждам,със софийски номер ти е колата,виж в темата за сервизите,там чувам че разбират много и хората са доволни.
                            не е софийски търговешки е , работи ми датчика за маслото но ми е много съмнителен .. сутрин като е студена дига до 4 бара после като загрее на обороти седи на нула като тръгна качва едва след 4000 на 4 бара и като ч изцепя до ограничител веднага рязко забива на нулата пак .. и това е винаги , изцепя ли я пада на нула иначе до 4000- 4500 вдига до 4 бара ..

                            Comment


                            • #15
                              Датчика за налягане на маслото е относителна величина при 155, особено оригиналния прецакан Да разбирам, че си с 8 клапана ? Двигател ?
                              Arena Coast Customs

                              Comment

                              Working...
                              X